Monday, September 6, 2010

juhtunud on nii palju, et laupäeval passisime kõik tühja. olime tiinaga kl 3 juba 3 õlust purjus ja päikesest peedid. praeguseks pole midagi järgi kahjuks. naabrimees whitetrash jim? kahe niburõngaga oli ka külas ja alana ja jeff vedelesid jacuzzis. ainsad puuduvad pereidülli liikmed olid madli ja alef. öö siis me lamasime ja.. mis edasi. issand ma ei mäleta. passisime niisama. eile käisin ma OBl tööl ja tiina ja juss north pargis. nad filmisid mingit jussi lehma rulahüpet ja ma müüsin ikka jätkuvalt neegritele pükse. õhtul läksime alefiga brasiilia peole. ma ei saanud enamus asjadest aru. ja siis täna ärkasime. ma millegipärast ärkasin üksi, sest juss magas toas ja tiina oli tööle läinud. ja siis helistas jeff, et me peame jussiga aia ära koristama ja varjualuse kraamist puhtaks tegema.. ennem käisime söömas. issand jumal aidake ja andke eesti toitu lõpuks ometi!! american breakfast ei kõlba ka kuskile, kui te just plastikusoolameev6i putru ei taha. ja nüüd hakkame vist stuudiot koristama ja vaikselt asju pakkima.
ilmad on meil halvad niiet erilist neegriüllatust seekord pakkuda ei saa.

No comments:

Post a Comment