Sunday, August 8, 2010

''it should be freakin hot in here in august''
''but it's not''
''i should be in my homecountry right now''
''me too''
(NOOT)
isegi alefil viskas üle, et õhtud niiiii külmad on. ma nüüd ei kavatsegi oma erutust varjata. sest, hakkasime rattaga poodi minema, teksad ja jope seljas, aga alef küsis, et äkki ''wanna use my car?'' ja noh ma mõtlesin siis korra, et mina siin aegunud eesti lubadega + pole üldse tegelt 2 kuud rooli istunud võiksin ju sõita küll. panime tiinaga lemmikplaadilt lemmikloo käima ja riddisime dirtylt vonsi poole. pidin korraks tiiru ümber bloki ka sõitma ennem suurele teele minekut, et autost aimu saada ja skilli meelde tuletada. ja nüüd tuleb mu eriti mõttetu asja pärast eriti ülivõrdes kommentaar, et autoga sõita oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mõnus jälle. awesome awesome. ennem kui mentonel elasime, käisime koguaeg bussiga poes ja vedasime gallonilisi vee, piima ja mahlapakke käeotsas, siis nüüd panin asjad kärusse ja sõitsin ameerikalikult käru täis täistopitud väikseid valgeid kilekotte otse oma suure autoni. ajee ma olen nii USA. finally.
ja ülejäänud päeva lõpp võib perse käia = eriti nõme dialoog, ühe korraga jalga astutud see knopkast suurem korgimaterjali sisse kinnitamise julla ja sandaali kinnitamise julla (ehk mega ''awesome'' valu jalas, 2 in 1. wtf?) + emotional breakdown.
aga mõnus on see, et magan majas ja päris puust ja õige madratsiga voodis vahelduseks. ja päris teki ja padjaga. mmmmmm.

No comments:

Post a Comment