Saturday, August 28, 2010

pole teiste blogisid lugenud, niiet kui ma nüüd sama juttu kirjutan, mis nemad, siis ma pole ahv. kuna teiste blogides must juttu ega pilte pole, siis ema oli juba natukene mures, seega pühendan selle postituse oma number 1 perekonna number 1 emale, kes ikka toetab mind ja raha saadab.
olen üsna maha jäänud, kuid proovin meenutada. alef, kes mind big and beautifuliks nimetab, kutsus meid soak city'sse, mis on suur veepark keset kõrbe. (spice girls-wannabe natuke segab mõttelõnga praegu). juhtus nii, et läksime sinna alefi, dylani ja india kuulsaima jooga guru lapselapselastega. kohapeal selgus, et nad on haigelt rikkad ja rentinud pargis mitu private area majakest, et külastus veel awesome oleks. saime käepaelad ja peaagu tasuta süüa. st me lootsime, et nad maksavad, ja tellisime igasugu manti aga siis nad lahkusid varem kui me ja ei maksnudki meie eest. :D ja kahju et ma joogast midagi ei tea. sest ma ei suuda meenutada selle kuulsa guru nime. ja kui ma ka teaks, siis neid nimesi kirja panna on võimatu, sest ühe väikse tüdruku nimi oli umbes plektrasru ja kuti nimi roftropstklesh või umbes nii.

tintsiga 11 doltsist burksi ''nautimas''. (jussi fotokas tegi päriselt sellise haigelt shreki värvi muru) sest et tõesti:
minu ''ema aita, ma ei jõua enam burgereid süüa'' nägu.
ja nüüd on aeg uhkustamiseks, sest ma olin kõige julgem eestlane terves pargis ja sõitsin sellest rängast kosest alla. no pm lendasin alla, sest kiirus on nii suur, et keha ei toeta vastu seda renni ja murdsekundi jooksul oled all. pärast värisesin küll 10 minutit aga sain üsna kergelt üle shokist. ma tegelt ei tahtnud minna sinna. ei plaaninud küll, aga kui üles läksin, siis lihtsalt juhtus nii, et mõtlesin korraks, et suvvaaa, mida mul kaotada on. midagi peale selle monstrumi süütuse. aga hirmus oli küll. kahju et see pildilt nii nõrk välja näeb. see parempoolne ja järsem punane.

ja minu lemmik pacific spin. sinna minnakse neljakesi ja istutakse suure kollase kummist tubi peale. ja siis lased sealt torust alla ning pärast slaidid üles ja alla seal suures rattas. üliiiilõbus. ma viitsisin 4x oodata järjekorras sellepärast. jus ja tiina olid nõrgad ja tegid pilti samal ajal hoopis.
ja siis me oleme muidugi tööl käinud.

minu kuri ''juss kui sa kohe riideid sorteerima ei hakka, siis ma tapan su ära'' nägu samal ajal kui juss sealt mannekeeni kõrvalt riiulist mingi vana objektiivi leidis ja oma fotokale ette pani. photoshopis leveleid muutes ilmusid helendavad helkuri laigud pildile. pole sellist asja ennem näinud.

aa ja lol, rõõmusõnumid katarinale, ma avastasin ükspäev, et mida paksemaks ma lähen ja juuksed pikemaks kasvavad, et ma saan tukka juba ülepea patsi panna, siis seda rohkem lähen isa sugulaste moodi. näiteks ruth.

või siis ilme-marje-ülle.

ja siis selgus, et meie kursavend armo on ka san diegos. ta käis siin juba 2006 aastal tööl. praegu on ta koos 3 sõbraga jälle siin. sõidavad ameerikat läbi ja ütlevad kindlalt, et WEST COAST IS THE BEST!!! i approve. miami pidavat sakkima. yayay! siin on nii laid back elu et ise ka ei usu. heaküll annamari, ei hakka nutma praegu lahkumise pärast.
läksime siis eile nende hotelli. rääkisime tund aega kõigi neljaga juttu, siis vajusid 2 tk ära ja jäime verandale vestlema.. või siis naerma. ebareaalne milliseks armo muutus. pole sellist asja veel kunagi näinud. kahju et ma ei saa kuidagi laiv ülekannet teha teile. madli oleks pärast teist minutit naerukrampites kuskil palmitaga palvetanud, et see kiiresti ära lõppeks, muidu ta kõhulihased hüppavad välja ja hääl läheb ära. oijah, vaene armo. lõpuks u kahe paiku läksime taksot otsima. aa ennem käisime veel tiinaga kuskilt jäämasinast jääd toomas ja ma kallasin tiinale väikse pangetäie jääd pähe. kas naersin või jaa. :D

ja siis ükspäev käisime ka parmesani-spinati dippi ostmas costcost. muidugi ostsime ka viistuhat rulli vetsupaberit.
lol praegu tõi tiina teed. ma küsisin ''aga piim?'' ja tiina tegi maailma kõige nunnumat ''ups ma kohe toon'' nägu ja võttis teetassid uuesti kätte ja jooksis üle õue piima lisama.

ja muidugi kõige olulisem, PALJU PALJU PALJU ÕNNE KÕIGE KALLIMALE KUURI TAGUSELE KÄBILE, kellest jeff eile ''me and my elephant'' loost madli versiooni tegi, meenutades aegu mil te kahekesi loomaaias käisite, kuid nüüd on vaid jeff ja elevant alles, kuid madli lahkunud ja süda murtud.
minu kõige ilasem mehhiko musi sulle!


üritan edaspidi rohkem asju meelde jätta ja viimased hetked ikkagi tublilt lõpuni jäädvustada.
with love,
igavesti teie,
Speedorant

1 comment:

  1. tere kallis Speedorant (kade..) minu postitus oli enne sinu postitust. palun oleme sõbrad edasi, su sünnipäevatervitus oli top3-s kõige armsamatest, mis ma üldse sain. sinu mehhiko musi teine pool, Käbi.

    ReplyDelete