Friday, August 13, 2010


siin USAs kammib kõik nii valesti. ma näen välja nagu maakera (siinkohal tervitaks ilusat ja tervet isa, kelle pildi ema saatis! vau) ja pesu mis ostsin on B korv. kõik on nii feik. nii california kastetav muru kõrbes kui ka rinnahoidja numbrid.
aga täna koristasin terve maja ära, sest pere tuli tagasi. alana oli rõõmus. yay. ja siis vaatasime alana, tiina ja jeffiga alana ja alefi pulma pilte:D ja eile rääkisime alefiga, et tal võiks ikka üks laps veel olla.. aga ta otsib perfekset ema. sellepeale ütles alana täna, et ''i wish you recorded it, ahh, he already had one perfect mother, hahaa''. nad ju võiks. aga jeff on ka niii äge. näitasin talle oma eesti kodu ja pere pilte. talle täiega meeldis. eriti meeldis talle mu eelmise suve väljanägemine.. ''wowww, so skinny''. nojah. daaaaaa. teie toit siin sakib täiega. noh, mitte teie, aga ameerika. kogu selle riigi suur rasvapirukas sakib täiega. aga kes sööb seda? mina. kes selles süüdi on? mina. õige! kes seda parandab? mina? mina!
muud juttu ka. mul on nii-nii kahju, et ei näe teie etendust. vahepeal käisin tlnas iga nädal kontserdil-teatris-kinos kus iganes. nüüd oleks ka vaja. ma tunnen et ma lihtsalt peaaaan nägema seda. et see meeldiks mulle.

ja siis. enda pilti ei julge panna. panen oma paksude sõprade pildi :)

1 comment: