Thursday, August 19, 2010

pean natuke järgi võtma nüüd. selle jaoks tegin omale ka koduse pandora kasutaja ja üritan moodi luua. silmad vajuvad kinni tegelt john mayeriga. midagi tempokamat. michael jacksoni raadio jälle? hmm. suva. igatahes meile jõudis ka suvi siia. palav palav PALAV. ja kui ma mõtlen palav siis ma mõtlen, et nii palav nagu californias olema peaks. nii et ma tegelikult ei vingu, vaid tõden fakti, et yay, meil on ka nüüd lõpuks ometi suvi! suvi tuli, aga madli läks. mina küll kannaks teda kätel kui jõuaks //(just kidddiiing): http://juhanisarglep.com/ teine video, saaab suuremaks ka teha. meie stuudio muidu.//, aga madli otsustas siiski lahkuda. ei, tegelikult tal olidki varasemad piletid. nii palju kui neid pileteid oli muidugi.. aga ennem seda käisime ühel õhtul hard rock cafes söömas, elvise ja gwen stefani rinnahoidjagapilti tegemas ja guns n rosese kittarri näppimas. sellel õhtul tegime ka oma awesome perefoto. armastan seda nii palju. me kõik. aga siis juhtus nii et madli ei pidanudki veel ära minema ja me saame madli lahkumise puhul veel korraliku kodukräu ka korraldada. ja jällegi, kui ma mõtlen korralik siis see vähe polnud korralik. see video on selles õhtust, kui me korraks tulime tüdrukutega stuudiosse madlile hosteli pileteid otsima või vist hoopis midagi muud tegema kui dylan hüppas sisse ja siis jeff ja nad laulsid meid oimetuks ja pärast läksime laulsime veel terve maja pooleks asendades iga ''you'' sõna ''juss''-ga. proovisime ka uut sidrunilahendust, rummilahendust mänguserviisist, ebaõnnestunud ''i wanna rock your body'' lugu ja ärkasime kõik koos major pohmakaga. jeff oli ainuke tubli, kes tööle suutis minna sellise peaga. au talle tõesti. ja siis järgmisel päeval läks madli, saatsime ta rongijaama, mustasime nagu brasiillased (kuigi üks meist apparantly oligi brasiillane.) ahhhh vihkan kui pandora paneb vahelereklaame. seekord siis keegi kompanii nair pakub vahatamisribasid, mis tuletab mulle meelde, et madli jättis mulle vist oma jäägid. lol. tahtsite seda teada eks. aga nagu alef ütleb, ''hair are such a pain in the ass''. (madli, me muide täna lahendasime palju alefi karvaprobleeme, rääkis oma raseeritud kõhust ja jõudsime isegi uruauguni niiet too bad et sa praegu madriidi lendad ja ei kuulnud seda). igatahes jahh vahepeal ei juhtunudki midagi intrigeerivat kuni tänase la jolla külastuseni. see on siis san diego rikaste rand. seal oli ilus ja mõnus. päevitasime ennast täiesti kanaks ja ujusime ja üritasin boardida ka. kuni tuli alef ja jutud läksid seksi, karvakasvu, prostituutide ja muu peale. aga just kidding, sest ta on tegelt üli tore ja päris tark. täna rääkisime jacuzzis pikalt maailma loomise teooriatest. ja miks ma tast nii palju kirjutan, on see, et tal on palju vaba aega ja talle meeldib minu ja tiinaga hängida (ma loodan, mulle tundub, äkki?) mis siis et ta on 38 või umbes nii. sest kui ma midgai üldse olen õppinud siin, siis seda, et vanus ei loe kohe üldse üldse. minu vanused on enamus kõik nii alla keskmise lollid (mitte et ma ise ajugeenius oleks), nii et normaalsest vestlusest ei tule midagi välja, eriti rannariietes. no suva, ma olen seda siin ennem juba kirjutanud. aga jah.. mulle nüüd hoopis meenub, et päev enne tänast mida siis kutsutakse eilseks, annamari (õnneks ma hakkan varsit koju tulema, hakkan eesti keelt kaotama), olime jeffiga kahekesi kassas (btw, ma õppisin kõik kassa aparaadid ära ja oskan isegi kaardimakseid teha nüüd! yay. ja saan kassas olla, mis mulle meeldib) ja higistasime oma poore pooleks kui ma ütlesin et ''hey jeff i so feel like jumping in the ocean now'' ja sain vastuseks: ''wow, annamari, i like u, i so feel like doing the same, emma can close and we can just go. grab some random stuff from the store to wear and we'llleave in 3 minutes'' ja 30 mindi pärast olime ocean beachil ookeanis. no nii libedalt tegelt ei läinud. teen asja ilusamaks. sest ennem käisime veel OB poest läbi ja seal oli alana täiega pissed off, sest üks töötajatest eric oli toonud talle sinna külmkappi, et jooke külmas hoida, aga who knows kust ta selle kapi sai ja loomulikult ta ei avanud selle ust ennem transportimist ja see oli vaklu täis. ja ausalt.. rusika täis vaklu oli seal olnud. pluss nad olid selle kummist tihendi vahel. ja ööök. osad neist lendasid igale poole laiali, ka näiteks alana pizza peale, mille ta jättis taharuumi, et klienti teenindada. no igatahes, alana on puhtuse friik ja taimetoitlane, niiet ta oli niii vihane ja pettunud ja ohhjah.. üldse siin on elekter koguaeg õhus, aga õnneks jeff tõi meid (aa jah, jussu oli ka meiega) pärast seda ujumist koju ja nad läksid kahekeis välja kuskile niiet täna hommikul oli elektrit poole vähem.ja siis juss läheb home oma unistust täitma ehk los angelesse filmima ja rulatama ja pildistama ja muud sellist tegema. naised lähevad tööle. pandora pakub jälle wendy's-e apple pecan chicken salad'it. i'm good, sest jeff läks spets minu ja tiina pärast ennem välja ja tõi meile süüa, sest me tundusime talle väga väsinud ja väga näljased vist kui diivanil liikumatult ja sõna lausumata 20 minti järjest istusime, kuigi ta väitis et soja piim oli ka otsas. nii armas temast. tõesti. minu order siis:


ja ma nüüd vajun kõrbenult voodisse. madli, loodan et jõuad ilusti koju. ja kodused, me näeme ka juba varsti. ma ei teagi. vähem kui kuu ju. ja eesti, siit kaugelt tundud sa veel eriti awesome koht elamiseks, niiet ole ikka tubli ja kasva jõudsalt! happy birthday, dude! (just kidding)

PS, you don't have to get this ''just kidding'' joke, it's stupid anyway.. :)

No comments:

Post a Comment