Thursday, July 8, 2010

ei saanud marisega päeval rääkida, sest läksin tööintervjuule. no, natukene kahtlane oli. manager katsus mu jalga ja küsis ''so, are you interested?'' ja nüüd ma lähen homsest kesklinna suurimasse kaubanduskeskusesse ühte kioskisse parfüüme müüma. hommikul kella 10st kuni 21ni. aga no, sisestan endale, et olen survivor ja saan hakkama. tulin siia ja siin on niiiiii mõnus olnud, et nüüd oleks aeg kõike tagasi teenida. ja nüüd on mul on vaja kuulda, et saan hakkama. händlin ära 11 tundi järjest seismise, kliendid, manageri, imeliku, tühja kõhu ja rasked tööpäevad. vaatan oma kolme käepaela ja mõtlen kõigi inimeste peale. pluss mul on alati võimalus lahkuda kui midagi ei meeldi. ja nüüd vajan teie kinnitust, et saan hakkama! :D

ja edward on ka minuga.

4 comments:

  1. Lol. Vabalt händlid ära!!! Töö tegi ahvist inimese, st teeb Annamarist superstaari.

    Pealegi on Edward sinuga :))))

    ReplyDelete
  2. bilinguaalne käbi ka ei kuku sinust eriti kaugele, ära siis teine kord nori.

    ReplyDelete
  3. jess, ma olen su blogis!
    saad hakkama vabalt - sa oled ju annamari. (a ära pole mõtet ka ennast tappa, kui ei meeldi, tule ära)

    ReplyDelete
  4. jee, palju õnne!!
    edward lõhnab hästi? tal olla hügieeniga probleeme olnd?!

    ReplyDelete