Monday, July 5, 2010

luuuiiiiiiiii karjub guss hommikuti. ja meil oli 4th of july!!

meie uus pereliige. madli pakkus nimeks peeter paul, aga meil on juba üks peeter. samas, ainult paul on natuke nõrk. mina pakkusin peep, aga see pole ka päris ideaalne. kõik pakkumised on teretulnud!


tegin teistele natuke teatrit ka ja lugesin hamleti monoloogi. meile siin öösel tänaval jalutates öeldakse pidevalt, et ''ohh you're so inteligent''. yes i am.



ennem 4th of july pidustusi. siis me veel ei teadnud, mis meid ees ootab.


kodurand pidulistega.


rannas müüdi sädelevaid-helendavaid mõõkasid. me otsustasime madliga, et siiski ei osta seda tiinale.

madli lohutas tiinat natuke ja varsti olid nad jälle sõbrad.


ja muidugi leppisime ka meie.


võib koguaeg. lausa 24/h. ainult juua ei tohi.


tegin pilti.


ja tuli selline.


ma olen rohkem ujuja.


madli näitab aasta jooksul õpitud võimlemis oskusi.


ja veel.








OIH





madli


tegi


naltsi


3 politseiniku valvasid mind.


meie rõõmsad kutid


kuna me petsi sõnade järgi vanaisa mesaga sõita ei saa, leidsime tänavalt uue.
nad kutsuvad seda türi-näoks. on olemas veel ka kolga-aabla-nägu ja madli shouldercookie- nägu.


jäääääätiiiis. see kõige parem.


ja saigi otsa.
ja veel natuke võilemist.


laske mul olla.


4th of julyyyy.





kes teisele auku kaevab..


see ise sisse kukub.


ja täna pakume kõigile vabasid sanackseid.


prints charming.




prints not so charming anymore. tegime muffineid ja madli mõtles petsi prille with lazers.



efka photoshoppimas. varsti näete, mis sealt välja tuleb.


peep (or not?)


muffinid.
linda sai gussilt muffinikreemiga näkku ja karta on, et ma olin sillas.

SIIRALT TEIE,





3 comments:

  1. from Kanaada (tuleta folki meelde):"Oothan thegelikult vabandus (võib ka tweetie) üleinternettilise laimuste eest" - sul on kapis endiselt kaks viilu leiba alles ja sellele lisaks veel pitsat. nii palju võin lisada, et kui on vaja, teeme sellest filmi. teeme filmi kukaldest, kiisudest ja meie oma kodusest peep-in-hole mängust. oo kallis sõber, sind..

    ReplyDelete
  2. selle fotojutustusega saaks BFMi tasuta kohale küll

    ReplyDelete
  3. ma arvan, et selle lõpupildi pärast mul ongi praegu seagripp. peace out

    ReplyDelete