Wednesday, July 7, 2010

hate and loooove relationship it is.

nonii. tänan sind kallis pets.
selle pildi pühendan ainult, ainult ja AINULT jaanisele! see vasakpoolne must saatis mulle täna ''hi miss annamari'' stiilis meelsaid sõnumeid. hahaha. aga ma pean meeles su juttu, jansa. üldse, ärge öelge mu kohta neeger, vaadake kui valge ma päris neegrite kõrval olen. siinkohal tahaks täiega puid alla panna.

tänase päeva küsimus mulle ja madlile tuleb gussilt: ''kas teie kutid on juba sõjaväes käinud või?''
eee? kuidas nüüd vastama peaks. no me peame lahendama mõned arusaamatused.

ja tänase päeva võidu kirjutaksin enda arvele. tegin eesti käsipalli meistrile peebuga mängides ära, väravatega 2:1. väravaks köögi uks. (ärge nüüd hakake rääkima et ma võitsin nii, nagu otile käesurumises, see oli ikka aus võit:D) ennast kiitmast ma ei väsi, eile tegin samuti tartu ülikooli kehakultuuri teaduskonna tudengile ära. väravateks seekord kamin ja köögi uks. skoor jäi vist 6:5.

ja panen veel puid: ikka kehtib reegel, mats, kui kommenteerid, kommi madlit ka kohe järgi. või veel parem, vahetult ennem.

No comments:

Post a Comment