Sunday, June 27, 2010


see lugu kummitas mind terve new yorkis oleku aja. ja kõik on õige ka mis selles loos on. uuuh..
aa ja need USA muffinid on niiii head ja teevad mu niii paksuks. aga mäletad et ma võisin kasvõi 20kg juurde võtta ja sul oleks suva? :D niiet ma ikka söön neid veel.
ja mind kutsuti intervjuule ennem. aga see on siit 30mi eemal, ja tööle jõudine võtaks 2h ühistransporti pluss 30min jalgsi käimist aega, et ma vist ikkagi ei lähe sinna homme (kuigi mulle tundus et telefonis meeldisin managerile ja ta oli täitsa meelitatud kui rääkisin kuidas mulle mediterrian cuisine maitseb ja kuidas ma tahaksin ikka tema heaks töötada. tegime tintsiga liikumiskava (mis bussiga kuhu mis kell kuidas ja miks) homseks juba ära. hoidke pöialt kõik kallid eestis, rootsis, taanis, usas, itaalias ja mujal!

aa. ja laenasime naabrilt toimuimejat ja korstasime. meil siin ainult vaibad maas, mis juba juuksekarvu ja liiva täis olid. nüüd puhtam kodu kohe.


No comments:

Post a Comment