Monday, June 7, 2010

näete siin voodis olen praegu. haha

chintowni hostel

huh, jälle on nii palju juhtunud. pole jõudnud üldse kirjutada. alustan nüüd sealt kuhu jäin.
new yorki lend oli enam-vähem plaanipärane, kui välja arvata vihm ja väike torn NY kohal. lennukiliiklus oli ülerahvastatud ehk me pidime tiirutama linna kohal pool tundi. see oli üsna õudne, sest piloot tegi nalja ja lasi tühja käiguga laskumist vahepeal. või siis oli lihtsalt ilm halb lendamiseks. aga lõpuks me ikkagi maanudusime õnnelikult. lennujaamas selgus, et mu pagasit ei ole. aa.. passikontroll oli ka nõme. et ''blabla mis tööd sa siis hakkad tegema ja arvad et leiad töö ja elukoha ja kust kohast sa üldse oled ahh'' nojah, mis seal ikka. pagasi leidsime nii üles, et läksime jussiga baggage servicesse, kus istus tumeroosade huultega must tädi, kellele pagasi lipiku andsime ja kes raudpoltkindlalt väitis, et neil seda pagasit pole ja me mujalt otsiks. samal ajal kui ma taga rääkisin vaatasin juss uksevahel taha ruumi. ja näed, pagas oli seal. haha. ja siis me ültesime, et me nägime seda ukse vahelt.. siis ta lõpuks soostus asja uurima minna ja seal samas, meist 7m kaugusel oligi mu pagas. vahva. ja veel toredam oli see, et kood oli lahti murtud ja asjad läbi sorteeritud. kohvri küljes oli silt ''rush''. ta selgitas et kui kohvrid saadetakse ilma omanikuta kiiremini kohale, võetaksegi alati kood lahti ja kontrollitakse sisu. ma ainult ei saanud aru miks kohver ei oleks võinud minuga sama lennuga tulla nagu teiste kohvrid.. aga no see selleks, õnneks kõik oli korras ja midagi kadunud polnud.
kohe kui lennujaamast välja saime, pakkus üks mees meile sõitu kesklinna. ta tundus täitsa okei ja rõõmus, hind oli ka normaalne, seega võitsime pakkumise vastu. tee peal selgus, et ta oli veits gangster vms.. aga hästi tore mees.. sõitsime ta madala musta sportautoga öises NYs ja nägime öist manhattanit. haigeee vaade. lihtsalt niii võimas. pole kunagi midagi sellist näinud. aa, üldse. igapäev siin olles on tihti tunne nagu oleks filmis. kõik ameerikalikud asjad, mida olen filmis näinud. täna näiteks sattusime suurele pesapalli väljakule, täpselt selline nagu filmides näinud olen. niii.. et.. kui autost välja saime, astusime otse kalaraibete sisse. selgus, et olime bookinud oma hosteli chinatowni. haha, päriselt.. NY chinatown!! ülilahe. käisime öösel ringi seal suu ammuli. läbi little italy ülesse time square poole. sinnani me muidugi ei jõudnud, vaid läksime hosteli tagasi, et hommikul vara ärgata ja nii palju kui võimalik ringi käia, et jõuda lennukile. aa, pagasi jätsime lennujaama hoiule. järgmisel päeval käisimegi ringi, time squarel ja niisama jalutasime. aega oli nii vähe, umbes pool tundi istusime metroos kinni, kuna metrooliiklus oli ka ülerahvastatud vms. ja siis leiutasime kuidas odavalt lennujaama saada. 5 dollariga metrooga. eelmisel ööl maksime 50 dollarit, et linna saada. aa, vahva on see, et terve päeva jooksul NY's 3 inimest tulid ja küsisid ise, kas meil on abi vaja, et nad võivad teed juhatada.
Lend san diegosse oli rõve. pikk ja tüütu ja avastik iste. magada ei saanud ja mis kõige hullem, süüa ei saanud!! olime täiega näljas juba. aga lennujaama tulid meile vastu hostid, kes meid kohe kuskile ülikooli pancake festivalile viisid. või tegelikult see oli mingi õppimisöö, kus üliõpilased söövad pannkooke ja õpivad terve öö. kyle, meie host pidi seal energiajooki jagama. ta töötab monsteri energiajoogi firmas vms. terve reisi lotovõit on kindlasti meie hostid, tõesti, kõige lahedamad noored inimesed, keda ma kohanud olen. frances on vietnami juurtega ja tegelikult austraalias sündinud ja kyle peaks olema lihtsalt ameeriklane :p me oleme nende viimased couchsurferid, kuna nad kolivad ise välja nädala pärast, käivad 6 nädalat aafrikas ja euroopas ja siis kolivad los angelesse. francese sõbranna teadis, et tema kõrvalkorter on vaba ja seda üüritakse välja. see on väga heas kohas ja täna käisime kohe vaatamas. ei taha ära sõnuda, loodame, et õnnestub. aa ja täiesti haige fakt on see, et kaur, eestlane, kes on ka studenttouriga siin, couchsurfib praegu samas majas, kus see korter on, mida vaatamas käisime! ja me hakkame koos elama.. hahaha. haigeee. et just meie hosti sõbranna elab samas majas. ja kaur suutis endale sinna hosti leida. eesti on väike? ei, maailm on väike. korteri tehing selgub homme.
täna käisime hommikust söömas ka kuskil. i wonder why ameeriklased on paksud (kuigi ma pole väga palju pakse veel näinud). toidutaldrikud seal on nii suured, kui panna kaks kätt rinna kohal kokku, niiet sõrmede otsad puutuvad kokku ja moodustada kätega ovaali kuhu. noh nagu korvapalli rõngast teeks kätega. ma ei liialda!! ausalt. juss tegi pilti ka vist.
aa. piltidega ongi nii, et ma käisin new yorgis ilma fotokata. vägev. mul on mõned mobiili pildid, mis panen siia üles. jussi iphone pildid on paremad, aga need on kõvakettal ja see on pregu kyle käes, kes paneb head mussi sinna. jei.

ja ma varsti teen oma blogi ilusaks. praegu ei viitsi.

ja meist saab kuulda veel aadressitel:
www.juhanisarglep.com
tintzonusas.blogspot.com
mmadli.wordpress.com

1 comment:

1. ma juba ootsin neid teiste blogide linke. tore, et te ikka ilusti kohale jõudsite ja kirjuta tihedamini :D