Sunday, June 20, 2010

Elu siin ei ole paradiis nagu mari pokinen laulab või nagu oleks vigalas, hakkaks kooli eest tulema, laulaks levas polkat ja jõuaks õiges helistikus ühika ette. See on teistmoodi ja ma pean sellega veel natukene harjuma, aga eile rannas lamades mõtlesin küll, et ooo, ma olen õnnelik, lahe. Kuigi minuga on ikka nii, et peab olema õige muusika ja õnn ongi kohe olemas. Siinne paradiis on väliselt rohkem paradiisi moodi. Imeilusad rannad, öised linna vaated, ilutulestik igal õhtul, hiiglaslikud shokolaadid ja kommid, naeratavad inimesed ja meie kõik seiklused mis on olnud ja tulevad veel. Ja ma olen siin kahe paradiisi vahel. Kuulan ikka oma tõnis mägi-öö valge on õnn ja mõtlen omi mõtteid, kuid samas vaatan aknast välja kuidas palmid uinuvad koos loojuva päiksega. Olen vist suutnud mõlema paradiisi head omadused salvestada ja halvad asjad eemale jätta. Ptüipütiptüi. Meil küll pole tööd veel ja rahaga on üsna kitsas ja leiaks veel palju muresid siit kui ookeani tagant mille peale mõelda, aga üldseeee ei häiri praegu miski. Nii hea ja vaba ja rahulik on olla. Jah, jaanis, päriselt.

Eile võtsin randa fotoka kaasa, aga aku oli tühi. Täna võtsin fotoka kaasa, aga mälukaart jäi maha. See tähendab et mul ei ole pilte rannast. Rannapildid jäävad siis järgmise postituse maiuspalaks. Aga see eest näitan meie elu siin. Kirjutan wordi dokumenti, sellest ka need suured algustähed, ja ei saa vaadata, kas olen juba kirjutanud, kellega koos elan. Linda liis eegil oleks raudselt põnev teada, seega ma pühendan selle rubriigi sulle (L). meil on siin 2 bedroom korter, mis tegelikult tähendab kolmetoalist korterit. Kuskilt tuli selline jaotus, et meil on 3 naist!! ja 3 poissi!! et naised ja väiksed poisid. Nojaa.:D meil on ka välja kujunenud juba mõned hüüdnimed, seega, naistest on välja pakkuda viina-tiina, tints, tintsukas Tiina, mõnus käbi Madli ja Annamari hambahari vihmavari. Poistest juuus guss jussu jussike Juss, Peeter sentimeeter eeter termomeeter ja Kaur. Haha, kauril polegi hüüdnime. No ma annan teada kui tuleb. (ma ei oska siin pilte teksti vahele panna) ehk panen pildid pärast.

Kohe esimesel päeval kui siia sisse kolisime ja laundry day tegime, sai veits nalja ja tiina valge jakk ja püksid läksid kauri siniste pükste pärast siniseks. Hahahaha. Võib küll naerda, sest võtsime kohe kiirelt majapidamisrahast (jaa, meil oli isegi majapidamisraha, 90 taala. Oli.) mõned doltsid ja guss läks meie kõige kiirema transpordivahendiga-rulaga poodi. Terve korter haises kloori järgi, aga tiina sai riided valgendajaga jälle valgeks. Ja siis ükspäev mõtles guss et valgendab oma särki veits. Tuli inspiratsioon natuke kunsti teha. Ma aitasin teda ja mu must maika sai ka valgendajaga kokku. Ja lõpuks ma pidin enda oma ka ära valgendama. Madlil tuli mõte batikat teha ja tegimegi. Kusjuures siin on see batika sigrimigri hipi värviline muster igalpool. Eriti rannas. Inimesed kannavad selliseid riideid ja poed on ka seda kraami täis. Me oleme piisavalt rotid seega teeme ise sellised asju. Või lihtsalt nii loomingulised. Hõhõ.

Meil on ka juba külalisi käinud. Tõnu ehk ameerika keeles ameeriklastele Tony. Ja siis tähistasime muidugi esimese külalise saabumist. Panen pildid ka, aga need on natuke petlikud, sest me tegelikult ei pidutse ainult, vaid otsime ikka tööd ka, magame ja oleme korralikud. Mõned teevad sporti (mina ka, ma ei valeta) ja vaatame filme, ujume, päevitame blabla. Ja muidugi otsime tööd, aga tavaliselt ei tee pilti kui manageridega räägime. Lihtsalt väike selgitus, et valesti aru ei saadaks. Ja pealegi me ei saakski siin ainult pidutseda ilma tööta.

Üldist juttu nii palju, et päike väsitab täiega. Jaa, ma ajaks endal südame pahaks ja mõtleks kõige õelamaid mõtteid kui ma praegu eestis oleks. Et sellest pikemalt ei räägi kui põlenud me oleme ja öösel magada ei saa. Jah, siis ju ei ole vaja peävitada koguaeg jahh?? tegelikult on tööd otsides ka koguaeg päike väljas ja igal minutil saab otse pähe päiksega.

Aaa. mõtlesin ennem just, et ma pole üldse muutunud, aga tegelikult olen küll. Eestis ma ei sööks never võileiba majoneesiga. Siin korteris kõik söövad ja siis ma hakkasin ka. Õnneks kõik ei suitseta, muidu hakkaks ka äkki? ei. Siin on üldse palju asju mida ma eestis kunagi ei sööks. Madli ostis eile eritiiiii haigelt toitu. Printsessi pildiga konsvervipurgis tomatimarinaadis külmad juusturavioolid. Saime kohe köögi prügihunti testida. Ja kõik poes olevad tooted on low-fat, zero-fat, reduced fat või less fat than before. Aa, ühe starbucksi muffini peale oli kirjutatud et sisaldab rasva. USAs on kalorisõda. Suuremat sorti.

Äää ma ei tea üldse mida veel kirjutada, sest äkki olen juba kirjutanud sellest. Päevad mööduvad nii kiirelt. Ärkan, lähme välja, tuleme tagasi, passime, teeme nalja, peseme, magame ja ongi läbi. Ja igakord kui tahaks kellegagi eestist rääkida, nad magavad. Ma lähen siis magama, kui eestis 10-11, vanemad ilmselt on üleval, kuid sõbrad magavad ja tõusen siis, kui teie juba magama lähete. Aga ma ei vingu, sest elu on lill ja küll me töö ka leiame. :D


3 comments:

  1. meil on ka elu nagu lill siin. eile oli mul töö kaitsmine, ja olen nüüd doktor. jeeeeeeeee!!! lähen nüüd edasi jooma, kaotan oma korteri võtmed ära, ja üldse joon ennast kohe taani...

    ReplyDelete
  2. tnx pühenduse eest. ma käisin marilisi lõpetamisel ja viisin su eest ka lille :):):):)


    PANE PILTE!!!!

    ReplyDelete
  3. Ma tahaks siinkohal õnne soovida doktor jaanisele. Annamari, sul on päris targad sõbrad.
    Ja sa ise oled ka tark ja ilus, otseloomulikult:))

    ReplyDelete