Sunday, June 27, 2010

söök

külmkapi sisu olete juba näinud. nüüd siis 2 (neid on veel) väljaspool korterit lemmikut.
old-fashioned ice cream. eritiiiiii hea ja eritiiiii värviline (siin pole nii hästi näha) ja minu võltsnaeratus.
koduranna nico's burrito. ma olen seal u 5x söönud ja alati sama burritot. see esimene läks mulle nii hinge, et enam marki vahetada ei saa. breakfast burrito it is.
tegelt on see välimuselt üsna inetu koht. eestis ma ei läheks kunagi sinna sissegi. seinad lagunevad ja need plastiktoolid ja põrand pole ka midagi väga ilusat. aga need mehiklased, kes seal töötavad teevad oma tööd hästi mu arust ja burritot on niiiiiiiiii head. madli tegi pilti menüüst, et me kodus netist uuriks mis need erinevad nimed tähendavad. sest me kunagi ei saa aru.

1 comment:

  1. nii.. oled valmis? oled v a l m i s ?? TORTA! ekspert2.

    ReplyDelete