Wednesday, June 9, 2010

eile käisime jussile rula ostmas. aahh.. ta on nii keeduvesi. pani google mapi searchi san diego skateboarding shop. jõudsime esimesse kohta, see tundus olevat kinni ja mingi ''available'' silt oli peal.. siis jõudsime teise kohta, täpselt sama silt oli peal. hmm.. no kas juss tegi natuke valet searchi või ongi siin kõik asjad suletud ja tööpuudus ja tööd me ei saa. raisk. nojah, peab saama!!!
aa ja kui lennukiga san deigosse sõitsime, siis ma ikkagi vist magasin natukene. sest ärkasin üles ja küsisin et ''miks me seda raha peame maksma?''. teised ei saanud midagi aru. ma olin unes näinud, et tiina ütles mulle, et kohe kui me lennukist välja saame, peame maksma 20 krooni. ma küsisin kohe, et ikka eurodes eks ja juss vastas eriti kurjalt, et kamoon, kroonides ikka, sa tainas! nojaa. aga see tundus nii reaalne!

1 comment:

  1. ma nägin näiteks unes, et ma võtsin salaja ema hästi vana vw polo, sõitsin sellega elvasse ja see kadus ära, aga alles tartusse tagasi jõudes sain sellest aru. ja siis helises uksekell.
    ja ma tegelt pidin ka voodist välja ronima, et remondimehed sisse lasta.

    näen viimasel ajal üldse väga palju väga kahtlaseid unenägusid.

    ReplyDelete