Tuesday, June 29, 2010


see pilt on otile ja kuldarile. niimoodi valvasin ma teie lõket ja vaatasin kuidas liha grillite.

juhtus nii, et läksime tintsiga jäätist ostma ja tee peal nägime bensuka vastas mingi maja värava taga madratsit. no.. me oleme juba endlae kõik pilvekesed ostnud. läksime edasi, ostsime jätsi ja jalutasime rannas. aga kui tagasi läksime, mõtlesime, et noh, mis sela ikka, teeme teistele nalja ja tassime ikkagi koju selle. tiina haaras siis oma suurte linda käteg madratsist kinni, mina oma mitte-nii suurte linda kätega üritasin ka. aga asi polnud kätes, vaid musklis. see oli üsna raske ja ilmselt me poleks jõudnud seda kahekesi koju viia. aga õnneks olid bensukas ka 2 musta meest truckiga. rääkisime natuke ja nad olid nõus meid ja madratsi koju viima.

'' Võtsime selle siis mõlemast otsast kätte, aga madrats osutus raskemaks kui me arvata oskasime. Ubisime seal seda veidi, kuni üks neeger meits veits eemal midagi seletama hakkas. Tal oli selline päris suur kastiga auto ja küsisime, kas ta ei viitsiks madratsi auto peale võtta ja meid koju ära viia. Alguses ta tundus nagu veidi tõrges, aga siis oli rõõmuga nõus.''
- tintzonusas.blogspot.com

hmm.. tiina, ubisime?? ee. :D heaküll. rääägime sellest omavahel. aga madrsti saime koju ja tegime liftis pilti ka. lõhkusime lifti korraks ära ka, kuna pidime jalaga seda koguaeg lahti hoidma, et pilti saaks teha, aga natuke nalja ja lift oli jälle korras! sain sellelt neegrimehelt kaardi ka, pean homme 11-12 vahel helistama.. hoian teid kursis ;) :D

aa ja ükspäev me laenasime naabrilt tolmuimejat ka. see on täpselt selline nagu filmis. niisiis siin teile ka usa tolmuimeja pilt.

Pärt Uusberg- Punaste õhtute purpur
täiesti teise meeleoluga lugu kui see postitus. aga tuli playlistist. vaatan rõdul alla linnale. pime on ja linnatuled kõik säravad. just oli ilutulestik. ja see lugu. nii kontekstist väljas, aga nii ilus.

2 comments:

  1. mul on endiselt natuke raskusi uskumisega, et see madrats sinna lifti ära mahtus. ja ma loodan, et olenemata meie pärastlõunasest magamisest tuleb teil mõlemal uue vaimustava madratsi peal tööotsimisunenäovaba mõnus öö. (ja ma isegi ei vihja sellele, et te seal niimoodi kahekesi magate.. peaaegu kaisus..)
    minul on igatahes uni peal ja homme hommikul ärkan jälle vara, hommikud on siin täpselt sellised nagu ma arvasin ja ma kuigi vahel on raske ärgata, tahaks neid edaspidi võimalikult vähe raisku lasta, tead küll seda tunnet.

    ReplyDelete
  2. mul on endiselt natuke raskusi uskumisega, et see madrats sinna lifti ära mahtus. ja ma loodan, et olenemata meie pärastlõunasest magamisest tuleb teil mõlemal uue vaimustava madratsi peal tööotsimisunenäovaba mõnus öö. (ja ma isegi ei vihja sellele, et te seal niimoodi kahekesi magate.. peaaegu kaisus..)
    minul on igatahes uni peal ja homme hommikul ärkan jälle vara, hommikud on siin täpselt sellised nagu ma arvasin ja ma kuigi vahel on raske ärgata, tahaks neid edaspidi võimalikult vähe raisku lasta, tead küll seda tunnet.

    ReplyDelete