Friday, June 4, 2010

ei teagi kust alustada nüüd. igatahes, ärkasin kl 4.46. viimased asjad kokku, emale tsau ja isaga statoili muna-lõhe võileiba ostma ja siis tallinna poole. see võileib on väga oluline, sest terve järgmise päeva unistasin veel ühest sellisest. meie lennugraafik pidi välja nägema selline, et jõume stockholmi 7.55, passime kella üheni ja hakkame 14.55 väljuvale madriidi lennule sättima. hispaaniasse oleks pidanud jõudma 19.00.
kõige alguses selgus, et tallinna pagasitädi oli natuke lampi pannud ja minu ja tiina kohvrid otse new yorki saatnud. samas, jussile ütles sama tädi et pole võimalik otse saata. et estonian airil ja iberial pole mingit pagasilepingut või mida mäda. aga me lollid tiinaga ei küsinud ka et kuhu ta saadab meie pagasid. igatahes, jõudsime stocki ja meie pagasit polnud. nojah, korraks oli paanika, siis oli suva ja siis oli naljakas. sest lõbusaks alles läks, hakkasime kodus emalt varastatud köögikilega jussi pagasit pakkima. jepp.. kahjuks see kunstiteos ei jõudnudki lennukisse. või no, lennukisse jõudis, aga mitte kauaks.
pärast kiletamist passisime veel veitsa ja läksime check-ini. kõik läks normilt, jussi pagasi saatsime ka otse new yorki.. kõik pidi klappima. jõudsime turvakontrolli. tiina juba tlna lennujaamas piiksus, stockis samamoodi. läksime sealt läbi ja 10 minuti pärast tints kuuleb et ''tiina haak. tiina haak. please come to the service'' hahaha. no ok. arvasime, et midagi käsipagasiga. läksime turvasse tagasi, sealt saadeti kuskile mujale. no igathaes siis me jooksime tund aega mööda erinevaid kohti, lõpuks käisime ka luggage arrivalis ja pidime uuesti turvakontrolli minema. siis selgus et meil lennuni pool tundi ja hakkasime värava suunas jooksma. (vastav lugu tuleb playlistist praegu- claire's birthday-panic attack:D)
lõpuks jõudsime lennukisse. ma ja juss jäime juba magama magamatusest, jooksmisest ja näljast. siis kui nad pärast 1.5h passimist teatasid, et lennuk ei välja mootoririkke tõttu (või kuidas see oligi ''mingi objekt on sattunud mootorisse''), oli meil juba täiega suva. oleks võinud lihtsalt veitsa rohkem magada seal.
noja siis läks keeruliseks. lapsed karjusid ja kõik otsisid seda kohta, kust abi saada. lõpuks saime üsna lihtsalt pagasi tagasi (mis oli sitaks lahe, sest meil tiinaga oli ikka veits hirm, et pagasid läksid kaduma, no sest tegelikult estonian air ei saa otse USAsse saata pagaseid vms). edasi toodi meid hotelli ja anti spagette, jess. nüüd ei tea mis edasi saab, ootame infot.
passisime lennujaamas kokku u 13h. aga tegelikult me oleme isegi üsna rõõmsad,et nii läks. nüüd me ei pea (vähemalt täna öösel) madriidi lennujaamas passima, vaid saame tasuta süüa, dushi, pehme voodi, wifi, telksi jms. jeejee.
paneks siia pilte ka, aga mu fotokas on ikkagi katki ja täielik rämps. laseb nüüd ainult timeriga pilte teha.
ja nüüd on kogu lennujärjekord pekkis ja ei tea mis new yorki külastamisest ja couchsurfist saab. nojah :D aga me oleme rõõmsad. enamus aega, kui paanikat ei ole.

1. Pole hullu, hea et lennuk õhku ei tõusnud. Kui lennu ajal oleks avastatud, et miski on mootoris, oleks pisut jamam olnud.
    Nüüd magage välja, ja kui muud üle ei jää, siis hommikuse lennuga Tallinnasse tagasi. Võin vabalt vastu tulla.
    Aga kui ikkagi veab, ja lend toimub, siis kohtume 13. septembril.
    Terv isa

2. tuleb välja,et teil oli palju rohkem seiklusi kui mul:D
    ma sain ka oma pagasi tagasi täna hommikul,toodi kell 7 hommikul otse koduukse taha:D

3. lol @ usa on mu kasutaja alt kirjutand ja ta nimi on idikas. loling..
    Fotokast on kahju muidugi, ootasin pilte, aga eks teised teevad ka pilti.